Lynet Internett offisiellt billigst i Oslo og raskest på Telepriser.no

2010-02-22

I følge Post- og Teletilsynets offisielle prisoversikt for bredbånd og telefoni, Telepriser.no, er Lynet Internett billigst i Oslo i alle kategorier. I tillegg har vi offisielt Norges raskeste bredbånd.

I prisoversikten over Oslo, kommer Lynet best ut i følgende kategorier:
  • Mer enn 6.5 Mbit/s [link]
  • Mellom 2.0-6.5 Mbit/s [link]
  • Mindre enn 2 Mbit/s [link]

Lynet Internett har Norges raskeste internettlinje registrert på Telepriser.no, på hele 250 Mbit/s nedlasting, og 50 Mbit/s opplasting. Mange skryter av raske linjer, men Lynet er den eneste som offisielt bryter den tradisjonelle grensen på 100 Mbit/s. Se listen hos telepriser over alle leverandører.

Det finnes andre aktører som hevder å være best på telepriser. Det de ikke forteller kundene, er at de kun sammenligner seg med landsdekkende aktører. De kan komme best ut på prisoversikten selv om det finnes lokale alternativer som gir mye høyere båndbredde for pengene.

Vi anbefaler på det sterkeste at forbrukere spesifiserer hvilket område de bor i når de søker på Telepriser.no. Det er også viktig å krysse av boksen "Inkluder ekstrakosntad" for å se den relevante prisen på ADSL-produkter.

Christian Moen
daglig leder