Lynet Internett lanserer ny profil og senker prisene

2012-10-05

Lynet Internett lanserer i dag ny profil og webside. Samtidig setter vi ned prisen på våre 100, 250 og 500 Mbit-produkter.

"Vi ønsker at bredbånd fra 100 Megabit og oppover skal være tilgjengelig for folk flest, og har derfor valgt å sette ned prisene slik at folk faktisk har råd til å velge disse produktene" - Christian Moen, Daglig leder.

De nye prisene gjelder fra i dag, 5. oktober. Også eksisterende kunder vil bli justert ned til de nye prisene fra 1. november.

• Olja Lyn, 100/50 Mbit, 499,- per måned. (før 599,- og 25 mbit opplasting)
  • Orkan, 250/100 Mbit, 899,- per måned. (før 1499,- og 50 mbit opplasting)
  • Tornado, 500/100 Mbit, 1499,- per måned. (før 2990,-)

De to raskeste linjene har fått nye navn for å passe bedre med vår profil.

"Streaming blir den nye hverdagen, og da trenger man båndbredde. Lynet Internett vil være platformen som lar deg bruke neste generasjons underholdningstjenester." - Christian Moen

Behovet for raske bredbåndslinjer har aldri vært større. Streaming-tjenester som Netflix og HBO inntar markedet i løpet av høsten. Lynet Internett mener at tv- og filmbransjen står overfor samme transformasjon som musikkindustrien. Hoppet fra gammeldags distribusjon til streamingtjenester som Spotify og Wimp tok ikke mange år. Forandingen i tv- og filmbransjen vil gå enda fortere, da folk allerede er vant med streamingkonseptet.

"Inntoget av Netflix og HBO er starten på slutten for tradisjonell distribusjon av underholdning. Vi kommer til å se store forandringer og mange nye spennende tjenester. Vi står klare med lynraske linjer." - Christian Moen

Med vår nye profil, som også lanseres i dag, håper vi å kommunisere vårt budskap enda bedre. Samtidig som vi viser at vi vokst oss opp til å bli en betydelig aktør i Oslos bredbåndsmarked.

Lynet Internett leverer fibernett til Borettslag, sameier og andre boligsammenslutninger i Oslo og Lillestrøm. Vi har i dag ca 9000 fornøyde kunder. Våre tjenester er tilgjengelig på ca 50 forskjellige steder i Oslo og Lillestrøm.

Pressebilder
Christian Moen